A múlt héten rendezték a legnagyobb magyarországi állásfórumot, a HVG Állásbörzét a budapesti Papp László Sportarénában. Ki hogyan próbálta meg felkelteni az álláskeresők figyelmét? A standszépségversenyt a Thyssenkrupp Presta nyerte, a kreatív aktivitás kategóriában a Givaudan és a rendezvény egyik meglepetése, a MÁV Csoport győzött. Employer branding 25 fotónkon.

Colfax (korábban ESAB) - logikai játékot hoztak

Egységes ízléses megjelenés. A budapesti shared service centerbe keresnek munkavállalókat pénzügyi, informatikai területre

 

Thyssenkrupp Presta: a szimulátor mindent vitt az egyetemista fiúknál

A szimulátort megrohanták a leendő mérnökök a kormánymű-gyártással foglalkozó Thyssenkrupp Prestánál. A zsűri a leglátványosabb standnak választotta.

 

MÁV Csoport - a meglepetéskiállító kreatív standdal

A MÁV egyik játékán az érdeklődők a pozícióneveket, a rövid munkaköri leírásokat és a szakmához tartozó fotókat illesztették egymáshoz (a kreatív aktivitások kategóriájának egyik győztese)

...itt pedig a városokhoz kellett érintőképernyőn a megfelelő vasútállomást odahúzni.

 

Aldi - a nemzetközi karrierre és pár kulcspozícióra fókuszált

 Nemzetközi karrierek, pozíciónevek és a Megbízható munkaadó díj logója középen (a német-magyar kamara elismerését júniusban nyerték el)

 

Vodafone: a szakmai utazást kapcsolták össze a repülőtéri feelinggel

Repülőtéri feeling a Vodafone-nál. Kezdődik a szakmai karrierút

 

Givaudan - a parfümgyártó shared service centerét népszerűsítette

Az érzékszervekre épített az illatóriás (szlogen: Engage your senses). Illatokat kellett azonosítani és 3D-s szemüvegen a parfümkészítést is láthatták a levendulaaratástól a termék polcra kerüléséig (ez a stand is nyert a kreatív aktivitások kategóriájában)

 

NN Biztosító - önismereti teszttel vonzotta az álláskeresőket

 

Személyiségteszt az NN Biztosító standjánál. Majd 4 kategóriába sorolás, melyet színek és tulajdonságok jeleztek.

 

Belügyminisztérium - az egyenruha erős eszköz a márkaépítésben

A Belügy standja nem lehetett volna autentikusabb. Egyenruhában jöttek ki a hatóságok képviselői.

 

MADS - az őrültséggel játszott a diákszövetkezet

Egy "őrült stand". Ki gondolná, hogy a MADS a Márton Áron Diákszövetkezet rövidítése. Járt itt a látogatóknak jojó, "tapsikoló", mobilkijelző-törlő, alma...

 

FLEX - vadonatúj standdal jöttek, már nem csak elektronikai bérgyártók

Újrabrandeli magát a Flex, melyet korábban Flextronics néven ismert meg a nagyközönség. Már nemcsak elektronikai bérgyártó, hanem a tervezéstől a szervizelésig széles a szolgáltatási paletta. Vadonatúj standdal érkeztek.

 

KFC - az eladók elmaradtak, a háttér látványos

Étterem feeling a KFC standjánál. Tavasszal még eladók álltak a pult mögött, az nekünk jobban tetszett, így is látványos.

 

Harman: hangfalakkal csábítottak

Mi mással jött volna ki a hangfalgyártó, mint a termékeivel...

 

Sigma Technology: szakmai gyakorlatosok játékát hozta ki

A Sigma Technology idehozott álláskeresői játékát (Usability Game) egykori szakmai gyakorlatosok fejlesztették. A látogatók részekből raktak össze weboldalt. Az elrendezést aztán a rendszer értékelte.

 

Audi Hungária - TT Coupével érkeztek

Nem maradhatott el a Győrben gyártott modell az AUDI Hungaria standjánál

 

Infineon - minden juttatást kiírtak az óriásposzterre

Elektromos autóba gyárt félvezetőket az Infineon. Ki is hozta a végterméket.

Újítási prémiumot is kínál a cég. Íme a teljes lista.

...a vitrinben pedig helyet kapott a "Megbízható Munkaadó" elismerés a Német-Magyar Ipari és Kereskedelmi Kamara tavaszi pályázatáról

 

BOSCH - pultok telephelyek szerint

 

Ahány telephely, annyi asztal a Boschnál

 

Élőnek tűnik, pedig csak poszter.

 

CLAAS - női álláskeresőkre fókuszált

A kombájngyártó éppen leépíti a nemi sztereotípiákat. Számít a nőkre, nem izommunka a járművek kezelése

 

Fundamenta - otthonra emlékeztető standdal

Reklámfiguráját is elhozta a Fundamenta Lakáskassza

 

Pannon Egyetem - hallgatók hívtak hallgatókat Veszprémbe

Hallgatóival népszerűsíti képzéseit a veszprémi Pannon Egyetem

 

Nextent: "Your next move, your best move"

Fiatalos, laza a Nextent standja. A háttérben egy szöveges karikatúra, hogyan élik az irodai mindennapjaikat, balra pedig a képernyőn az üres pozíciók és leírás a felvlteli menetéről a transzparencia jegyében

 

Siemens - jövőcsinálóként definiálták magukat

...ahol azért értékmegőrzőt is elhelyeztek...

Fotók: Karácsony Zoltán