Az őszi HVG Állásbörze első napján fényképezőgépet ragadtunk és standokat fotóztunk. Arra voltunk kíváncsiak, a kiállítók milyen eszközökkel próbálják meg felhívni magukra az álláskeresők figyelmét. Íme 20 pillanatképünk.

Állásinterjú egy Suzuki S Cross volánja mögött. A kormánynál az álláskereső (Magyar Suzuki)

 

Modern, magyar, gondoskodó - a szlogen. A Waberer's International szállítmányozó cég csábítóeszköze nem fért be a csarnokba

 

Infineon néven nehéz azonnal érthetővé és presztízzsé válni. De ha a BMW i3-as elektromos autóba szállítunk félvezetőket, az már egy modern, környezettudatos életérzéshez köthető. Az Infineon ki is hozott egyet...

 

Nagy a harc a kiskereskedelmi cégek között a munkaerőhiány miatt. A Spar egy kellemes hangulatú bolttal várta a tehetségeket. A pult mögött a toborzók.

 

A Hungarocontrol a művészettel kapcsolja össze a márkát. A fizetéssel is tehetné, 1 millió forint felett van az átlagbér

 

 

A Mercedes egy szimulátorral növelte az álláskeresők adrenalinszintjét és persze egy új, kecskeméti modellel, ami itt éppen nem látható.

 

A szomszéd standnál az Audi sem maradt le a Győrben készülő TTS Coupéval

 

A KFC gyorsétteremlánc szlogenje: "Bontsd ki szárnyaidat!" A stand fiatalos bulihangulatot sugárzott

 

SSC-ként nehezebb a munkaadó dolga. A Vodafone repülőtéri becsekkolással kapcsolta össze a szakmai utazást

 

A Monster állásportál szlogenje jegyében karriereket inspirált ("We inspire careers"). A portál a HRSpirit.hu kiadója is egyben.

 

A Hankook Forma 1-es abroncsokkal készült. Meg persze focival. A Bajnokok Ligája-győztes Real Madridot támogatja, háttérben futnak a meccsek

 

A GE profi fotót készített az álláskeresőkről. Egy kis ismerkedés a logóval, amit persze le is lehet vágni.

 

Közvetlenség, fiatalosság. Ezt a hatást kelti a Decathlon standja.

 

Saját bútoraiból állította össze a standját az IKEA.

 

A Rehau az Audi beszállítója. Az Infineonhoz hasonlóan ezt használja ki, hogy könnyebben el tudja helyezni a céget az álláskeresők előtt

 

A Budapest Bank képregényhősökre emlékeztető figurákra épített

 

A Hell energiaital-gyártónál a high tech tévé mellett az offline világban mozgókra is gondoltak. Állásajánlatok papír szórólapon

 

A navigációs szoftvert fejlesztő NNG-nél akadtak offline feladatok, ehhez kanapé járt

 

 

...és végül egy kevéssé vonzóra sikerült standfelirat: "BKFHFF VEKOP 8.2.1.-15, Ifjúsági Garancia". Az EU fizeti, de mit is jelent?