• Milyenek a fizetések az SSC-kben?

    A Hays fejvadász cég tavasszal készített összeállítást szakterületenként a Magyarországon – főleg multinacionális ügyfeleik – körében kínált fizetésekről. Ebből már idéztünk korábban. Most a hazai üzleti szolgáltatóközpontok (a szaknyelvben shared service centerek) fizetéseiből szemlézünk néhányat a „The 2017 Hays Salary Guide” című kiadványból.

  • HR Portré: Szende Csaba – Eaton

    Az amerikai Eaton regionális üzleti szolgáltató központjának HR igazgatója. A közel másfél éve indult és mára 200 munkatárssal működő budapesti egység az Európa, Közel-Kelet és Afrika (EMEA) alkotta régió támogatásáért felel. Csaba HR mesterdiplomáját Pécsett szerezte, mellette posztgraduális jogi képzést végzett munkajogi területen. Pályafutását tanácsadói oldalon kezdte, majd vállalati részen folytatta, két üzleti szolgáltató központ kiépítésében is részt vett. Válaszaiból kitűnik, a legnagyobb szakmai kihívást a technológiai fejlődés kiaknázásában és az ehhez való alkalmazkodásban látja.

  • „Egy forgószél felkapott” – portré az év SSC menedzseréről

    Első alkalommal díjazta a szakma a shared service center szektor legjobbjait egy ünnepélyes gálán. Az „Év SSC menedzsere” kategóriát Szmolinka Zsolt nyerte, aki a Merlin IT debreceni egységét építette fel szinte a nulláról 350 főre. Ki is ő? Hogyan került a pályára? Miként látja a szektor helyzetét? Portré.

  • Itt vannak az SSC-k legjobbjai – BT, Tata, Szmolinka Zsolt

    Első alkalommal díjazták a magyar gazdaság húzóágazatának számító szolgáltatóközpontok legjobbjait. A „Shared Services Gálán” a díjakat a British Telecom, a Tata Consultancy Services, valamint Szmolinka Zsolt, a Merlin-IT Hungary vezetője vehette át.