Ahogyan a világ az internet felé fordult, sok iparág, köztük a toborzás is követte az irányt. Az Ön vállalkozásának is hasznára válik az online trend, amikor új tehetségek kereséséről, és felvételéről dönt.
A következő módszerekből választhat:

Online álláshirdetés

  • Kipróbált és klasszikus módszer állások betöltésére
  • A betöltendő pozíció eljut azokhoz az aktív keresőkhöz, akik ilyen munkalehetőséget keresnek
  • Lehetőséget ad cége bemutatására a jövőbeli új munkatársak és potenciális ügyfelek felé
  • Széles kört ér el gyorsan és hatékonyan
  • Lehetőséget nyújt az állás, a cég és a keresett képesítések pontos leírására
  • Könnyen elérhető az álláslehetőség az álláskeresők számára, különösen mobil eszközökön

Önéletrajz adatbázis

  • Az önéletrajz adatbázis képzett álláspályázókat tartalmaz. A fejlett kereső felület használatával könnyű meghatározni az ideális pályázót, és Ön a megadott paraméterekkel rendelkező pályázók közül tud keresni.
  • Aktív álláskeresőket és olyan passzív pályázókat egyaránt elér, akiket érdekelhet az Ön ajánlata.

Közösségi média

  • Az álláskeresők tájékozódnak az interneten; gyakran utánanéznek a hirdető cégnek, miután látták az álláshirdetést
  • A közösségi média képes odairányítani a keresőket, biztosítja a felületet és az eszközöket, amire a vállalkozásnak szüksége van ahhoz, hogy még több tehetséget érjen el.

Bármely eszközt is használja a tökéletes pályázó megtalálására –online álláshirdetést, pályázói adatbázist vagy a közösségi médiát –, az alábbi gyakorlati tanácsok segítik biztosítani a toborzás sikerét.

AZ ÁLLÁSKERESŐK KÖZEL FELE mobil eszközt használ álláskeresésre a Monster oldalon.*

*Monster, 2015. első negyedév, belső adat

További útmutatók