Nemrég egy sikeres HR szakmai rendezvényen jártunk, ahol kiváló szakemberekkel beszélgettünk a legújabb trendekről, irányokról, arról, hogyan változik a világ, és hogyan változunk a világgal együtt, de leginkább a munkahelyek és munkavállalók kapcsolódásairól. Jobbnál jobb előadók váltották egymást a színpadokon, estére zsongott bennünk a rengeteg újdonság gondolata és az inspiráló kezdeményezések hangulata.

A Monster elkötelezetten dolgozik azon, hogy a tehetséges szakemberek folyamatosan - az élet minden szakaszában - találjanak olyan álláslehetőségeket, melyek segítik őket karrierjük építésében.

KISVÁLLALKOZÁSOK számára

Ön min méri le a vállalkozása sikerét? Az árbevétel növekedésén, a termékválaszték szélesítésén vagy a vevőkör bővülésén? Ezek mind lényeges eredmények. Ám mindezt lehetetlen elérni, ha nincs egy jó munkavállalói gárda. Az üzleti sikerek és növekedése érdekében kritikus, hogy a megfelelő munkatársak dolgozzanak a cégben. Egy kisvállalkozás életében, amilyen az Öné is, minden egyes új felvétel rendkívüli hatással bír a cég jövőbeli üzleti sikereire.

Új munkatársakat keresni és megtalálni komoly kihívás lehet a mindennapi rohanó üzletmenet mellett. De nem szükségszerűen!
Mi a Monsternél, segítünk a kisvállalkozásoknak megtalálni a megfelelő embert, és fejleszteni az üzletet.
A Toborzás-kiválasztási Útmutató Kisvállalkozások számára bemutatja azokat a gyakorlati léseket és tippeket, amik segítséget nyújtanak a keresett tehetségek elérésében, toborzásában és kiválasztásában.
Használja az útmutatót, hogy minden egyes felvétel jelentőséggel bírjon. Mi tudjuk, hogy sok múlik ezen a vállalkozás életében.

Ahogyan a világ az internet felé fordult, sok iparág, köztük a toborzás is követte az irányt. Az Ön vállalkozásának is hasznára válik az online trend, amikor új tehetségek kereséséről, és felvételéről dönt.
A következő módszerekből választhat:

Mi a Monsternél tudjuk, hogyan keresik az álláskeresők az állásokat. Felméréseink azt mutatják, hogy sok álláskereső a munkahelyéről keres állást. Ez azt jelenti, hogy az álláskiírásnak könnyen megtalálhatónak és pályázhatónak kell lennie. Kezdjük tehát azzal, hogyan jutnak el az álláskeresők az álláskiírásokhoz.

Kövesse az alábbi szerkezetet az álláshirdetés összeállításához:

Mi a Monsternél úgy látjuk, hogy az álláskeresők karrierlehetőségek keresésére és kihasználására tett aktivitása eltolódott, mégpedig a közösségi média irányába. Vállalkozásvezetőként Ön is kihasználhatja a közösségi média felületeket, hogy kapcsolatba lépjen az ügyfelekkel és a leendő új munkatársakkal. Függetlenül attól, hogy mely közösségi média felületet használja, a cél minden esetben elkötelezettség kialakítása. Az alábbi tippek segítenek Önnek a kezdeti lépésekben.

A megfelelő szakember felvétele az egyik legfontosabb döntés, amit a vállalkozása érdekében meghoz. Ezért rendkívül fontos a jelöltek meghallgatása. A következő tanácsok segítségével a legtöbbet hozhatja ki az interjúkból, és végeredményben a legjobb jelöltet veheti fel a cégéhez.

Készítsenek jegyzeteket. A beléptetés és a betanítás a felvételi procedúra utolsó lépése; egy olyan lépés, aminek pozitív vagy negatív hosszú távú hatása lehet a teljes kiválasztási folyamatra. A következő javaslatok betartásával segítheti az új munkatársat, hogy sikeres lehessen és értéket teremtsen a cégben:

1. Készítsen jól szerkesztett, könnyen átlátható hirdetést. Mintának nézzen meg hasonló hirdetéseket a Monster.hu oldalon vagy vesse össze a Monster Resource Center-ben található hirdetés mintával.

2. Minden hirdetésben legyen egy rövid rész arról, ami az Ön cégkultúráját és egyedi előnyeit bemutatja. Kérje ebben a jelenlegi dolgozók véleményét. Tegye közzé ezeket az információkat a vállalkozás honlapján, Facebook oldalán és egyéb közösségi média felületeken.